torsdag, mars 21, 2013

Solen gör ont när man har migrän


Igår kväll fick jag känningar..migrän är på gång!ÅÅÅ, nejjjj!

Och natten gick att lyssna dunka dunka i mitt huvudet.
Oj det var jobbigt...mådde illa och tänkte hur orkar jag springa till toaletten när jag vill kräkas!?

Det gör så ont i skallen att man kräks ibland..

Tänkte, hoppades att migrän är blott minne då jag vaknade på morgonen, men nej!
Ännu värre.
Kanske det var inte riktig tillitsfull manifestering:jag är frisk, jag är frisk som en fisk...då hammaren bankade i pannan och bakhuvudet.
nacken var spänn och kära solen gjorde ont i ögonen.


Jag var slapp som en blekfisk...inger viktigt kunde göras..
jag har inte ofta en migrän, dock på sistone har det varit lite mer...undrar om stressen är den skyldige?
Jo, han är det!Stressjäkeln!!!!

Har ett par stora projekt på G som jag VILL och KOMMER att genomföra med ett succé!

Till påsken ska vi till kära Vättarstugan på hela 4 dagar och där minsann ska jag skriva skriva , måka, ta bilder och skriva.
Märker att här i stan är så mycket annat som "man ska göra".
Och det är ett lögn!
Man följer dumt andras brottom. Suck.

Solen var så vacker idag, och jag var halvvacker med blek ansikte och rynkor i pannan...

"Kan det bli bättre än det här?"
Frågan flyger upp till Universum och jag känner TILLIT när jag väntar svar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad säger Du min Kära Läsare?