söndag, mars 16, 2014

Kalas och lycka


Igår hade jag kalas, MIN kalas!
Att det blev en kalas är enbart tack vare min kära stora och härliga familj.
Jag fick höra "jag må hon leva" flera gånger om, när barnbarnen glatt sjöng till mig!
Jag fick vara en super mommo igår, en viktig del av familjen.
Det är jag alltid, och igår kändes det som om Kärlek riktades till mig så starkt att jag tuppade av tidigt på kvällen :)

Tårta, presenter, blommor och en härlig babbel fyllde mitt och Affes hem, wow, vilken Dag!

Jag tog bit av min tårta, den allra första biten, tillsammans med barnbarnen, såklart!
Vuxna fick snällt vänta i vardagsrom :)

För vem ger mest livskraft och ovillkorlig kärlek om inte barnbarnen!
Vem får mig att skratta mest? Barnbarnen.
Vem får mig att snurra glatt runt som en vattenvirvel? Barnbarnen.
Vem får mig att känna mig stark, och cool? Barnbarnen.
Vem får mig att VETA att Gud ,min Kärleksfulla Gud finns och Välsignar mig med Glädje och Lycka? Barnbarnen!

Och alla de andra, viktiga personer i mitt liv, vem har jag att tacka för? Gud!

Mina Kära fick känna mig Drottning Mommo igår! Tack Ni underbara.
God Bless You all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad säger Du min Kära Läsare?