lördag, mars 09, 2013

Målkarta

Jag har mina drömmar!
Vill bo på landet nära vatten, ha katter och en hund, höns, tupp och två gris!
Jag vill ha en stor ateljé i huset uppe på vinden, med stora fönstren!
Jag vill ha en dröm-trädgård med plats för meditation!
Porlande bäcke eller fontain dit fåglarna får komma och dricka vatten!
Jag vill ha ett hörn i ateljén där jag har min skrivhörna.
Och jag skapar böcker efter böcker och gör en succé!
Jag vill arbeta andligt, med Gud och Hans änglar och bli regressions- terapeut! 
Jag vill kunna njuta mina dagar med respekt för mig själv!
Och Bastu!
Det måste man ha!!

Jag vill vara en bra JAG, en bra sambo, mamma, mormor!
En som lyser upp vardagen och ger kraft till mig själv och andra!
Alla mina djur ska få leva så länge det är menat. 
Grisarna också!

Jag vill ha mina nära och kära boende nära oss för att idag får jag kraft från de! Så mycket Kärlek!
Jag vill ha ett eller två barnbarn till om Gud så menar!
Nu har jag tre och eftersom min dotter vill flera så säger jag JAAAA!:)
Jag vill se min dotter och hennes man ha ett arbete så att ekonomin är i balans och när ekonomin är i balans är Livet i balans.
Jag vill att mina alla mina barnbarn får en bra  uppväxt, ett bra arbete och en trygg framtid.
Jag vill älska alla, all Liv och NUET!
Det är NU jag skapar mitt Liv via mina Drömmar!

Detta är mitt Målkarta.Jag siktar framåt och ser alla mina Drömmar bli sanna! 
Visst är det underbart!






Kan det bli bättre än så här?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad säger Du min Kära Läsare?